Varamon idag

I lördags var jag på bio med Becca. Jag är förälskad i Edward, om man bara kunde få uppleva den kärleken med någon. Dödlig förälskelse. Det skulle vara något. Galet att man skulle ge allt för att en vampyr skulle vara kär i en, huh. Ja självklart var det inget mindre än Eclipse vi såg. Jag kan ju säga att jag längtar till nästa film.

Idag var jag, Moa, Tobbe och Heidi i Varamon och stekte. Badade med Heidi hur länge som helst, galet skönt i vattnet och äntligen har jag fått lite färg också!
Som ni ser så har jag å,ä,ö igen, hur fint är inte det? Snälla Tobbe fixade det åt mig. För om jag ska vara helt ärlig så kopierade jag å,ä,ö i det förra inlägget, kan ju säga att det tog tid att skriva, haha.
Ikväll kanske jag ska dricka vin med Heidi, vi får se eftersom jag dessutom ska jobba imorgonbitti.
Nu lovar jag att bli bättre med uppdateringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0