Öland Roots 2010












Jag längtar redan till nästa år. Hela året kommer bli fantastiskt!
Pink Floyd konsert, Peace and Love, Öland Roots, förhoppningsvis ny skola oooooch livet är underbart!

Dock ville jag bara hem varje morgon när jag vaknade i ett för varmt tält där täcke, madrass, väskor, allt simmade i vintetran som gått sönder. När det regnade in och blixtrarna lös upp tältet. Bakfull, magont och trött. Kliande Skank-märken över hela kroppen. Två timmars sömn för att ta en återställare så gott som direkt. Brun av smuts. Stinkande och nerspydda bajamajor. Enda drickan i campet var alkohol. Pizza och varma öl.
Ända var kvällarna så värda. Alkohol i mängder, hög musik, nattdopp i havet, dans och sång. Fulla, glada människor överallt. High five är det enda som passar allt. Så, high five Öland Roots och alla fina människor i vårat mindre fina camp! HIGH FIVE!


Kommentarer
Postat av: MOA :D

hahahah fan vad äckligt det låter, men jag längtar till nästa år jag med :D haha

2010-11-22 @ 09:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0