En dag i mitt liv

Igår skulle jag och Heidi dygna. Varken jag eller Heidi vågade sova själva, hon var rädd för the Ring som vi sett tidigare på kvällen och jag var rädd för min fråga som man inte får fråga i Anden i glaset. Så hon följde med mig hem. Vi sprang ut i spöregnet den tidiga sommarmorgonen, fjantade oss och mös lite med hästarna. Sen pratade vi om Halloween och vips sprang jag runt och var bonde och Heidi skrattade lite. Klockan 9-10 gav jag upp och somnade tvärt. Heidi somnade nog strax därpå. Inte vaknade jag av den höga musiken mammi tröck på i mitt rum, inte vaknade jag när Heidi satte på larm. Inte vaknade jag när Heidi gick hem. Jag vaknade inte förrän klockan slagit sex. Hej fina sommardag, tänkte jag när jag stod där dyngsur för att sedan åka bort till min fina vän Heidi.


HAHAHAHAH våran humor. Inte ok.

Kommentarer
Postat av: heidi

naaaw :D hahaha fan så söt du är pullan! :) Me love yoaaa really mutch! Puss

2010-07-30 @ 19:22:06
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0