Efter tre dagar med alkohol

Everything is awesome! Eller?
Drack vin med lite folk hos mig i måndags, drack hb hos Becca i tisdags och igår blev det lugnt med öl i Vånga. Ingen matlust pga värmen, men det är ok för då blir jag smal. Haha!
Ikväll blir det film med Moa, Tobbe och Heidi och imorgon ska jag jobba. Snart äre partydags, två stora fester och sen öland roots med de allra bästa.
Gröna Lund blev kalas i början och mot slutet. Fritt fall och BergOdalbanan om och om igen, och Insane var lika insane som förra året. Upp och ner, ner och upp, skratt och sol. Sommaren 2010 går mot det bättre, varma soliga dagar. Dock bländar jag folket med min bleka kropp, men det är smällar man får ta när alkoholen bestämmer. Sup och svälj, trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0