Typ 2timmar till stan och 1,5timme hem -.-

Moget att tågen är helt crazy och stannar hela tiden. Påvägen in till stan satt vi fast mitt i ingenstans i typ 1,5timme tills ett annat tåg kom och alla 80pers fick hoppa genom förarhyttarna för att komma till det andra tåget, haha! Sen kunde vi åka mot stan, finally! På vägen hem nu stannade tåget om vartannat och det blixtrade galet mycket, sen gick det ingen buss så jag fick åka runt Norsholm.. Men som tur var var Julia på samma buss så vi satt och pratade om minnen från förr och massa annat, ehheh..

Nu är jag iallafall hemma, hann träna 20min med Ronja innan det stängde, ovärt men ändå skönt att röra på sig igen. Jag tänkte hoppa in i duschen strax och sen sova. Jag har som tur är sovmorgon imorgon så denna försening påverkade inte det så mycket, men ändå sjukt jobbigt att det alltid ska krångla med tågen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0