Trevlig kväll med brudarna igår

Igår var jag, Emelie och Ronja hos Becca och såg på film hela natten, vi såg Transformers 2, New Moon och Paranormal Activity. Jag har sett Paranormal Activity en annan gång men med ett helt annat slut så jag var inte riktigt beredd på att flyga upp några meter upp i luften, nejdå men nästan iallafall, haha fyfan!

När vi väl bestämde oss för att gå och lägga oss i några timmar runt nio var Becca helt galen så det blev skratt och "bråk" ganska länge, haha! Emelie har en video på det hela och får jag tag på den då jävlar får ni se hur galen Becca var!

Mamma hämtade mig runt 18 idag och sen dess har jag enbart legat i soffan med mammi och syskonen och kollat på tv. Mumsade i mig pop corn med grillkrydda också så nu mår jag illa och ska krypa ner i sängen och se film med mig själv, ingen annan.. jag hatar att sova ensam, buhu.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0