Träffade Moa! <3

Jag träffade Moa en snabbis innan jag åkte hem, äntligen haha! Vi pratade på och sådär, och hon visade lite vad hon köpt och berättade lite om Thailand. Stackarn hade bränt näsan, men resten av kroppen var brun. Jag fick ett armband av henne som hon hade köpt där, finfint, det var gulligt av henne tycker jag. Så nu har jag ännu ett armband att ha på mig hela tiden, hihi! Jag kom hem alldeles nyss och nu sitter jag och äter thaimat från igår, jag var så himla hungrig så jag orkade inte vänta tills mamma kommer hem.. Men nu ska jag mumsa vidare så ni hör mer av mig senare! :)

När jag kom hem hade jag även fått ett vykort av Moa, aw sweet! Så nu sitter det uppe på väggen, vid bilden på mig och Moa! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha :D vilken tönt jag är, sitter och småler för mig själv xD jag har aldrig saknat nån så mkt. du är bäst emmiii :D<3 pusssss

2010-01-18 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0