Min mobil är död

Nu har jag ingen mobil alls! Min laddare fungerade inte imorse och under kvällen dog min extra mobil. Så imorgon ska jag äntligen lyfta röven ur soffan och lämna in min älskade sony ericsson mobil så kanske jag får den snart igen! ♥

Idag vaknade jag runt halv fem och åkte bort till Heidi vid sju eller något. Vi åt pizza och kollade klart på Livet är en schlager som faktiskt var mycket bra! Sen åkte jag hem och fick med mig mina filmer Big Moma's House och PS, I love you.

Och vet ni vad?! Jag trodde jag skulle dö när jag gick av bussen för några hundra meter framför min stod det en räv! Min mobil var död och aeae jag visste inte vart jag skulle ta vägen, haha helt sjukt! Jag stod iallafall kvar i ungefär en kvart och väntade tills jag var säker på att den var borta, sen traskade jag hem som vanligt, men självklart med lite extra koll runt mig hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0