Mail och skridskor

Mamma hade fått ett mail från Ingo där han skrev att dem var väldigt noga med byten osv och att dem helst inte gör så men han var positiv och skrev även att han skulle prata med de andra lärarna så jag får reda på bytet från A till B imorgon! Hoppas, hoppas! Annars söker jag nog ta mig fan om..

Dessutom, i helgen ska jag åka skridskor, haha herregud jag kommer slå ihjäl mig! Jag tänkte förvarna er lite så ni vet att detta kanske är sista veckan med inlägg, och så får alla en inbjudan till min begravning! (Mamma, se till så att jag verkligen är död innan jag åker in i dem där jätteugnarna!! Det skulle ju vara lite tråkigt att vakna upp där inne, hehe..) Skämt åsido, det är nog en av mina största mardrömmar, tänk er bara.. AJ?!
Men som sagt, skridskor i helgen, hahah aeae jag får ont i magen.. :(


Kommentarer
Postat av: emelie

jag vill med¨åka skridskor ;o det är fan as kul ! får man hänga på eller?! :D

2010-01-11 @ 09:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0