Hej, jag lever- inlägg 6

Hej på er! Mår ni bra? Det var länge sen ni hörde av mig, eller hur? Som jag saknat att skriva, mobilblogga gick inte på min mobil nu när jag fått tillbaka den så jag vet inte hur jag ska lösa detta just nu.. Ni får stå ut med den dåliga uppdateringen, tyvärr. Och förändringen osv kommer dröja lite som ni kanske förstår. Men nu ska ni få en förklaring till varför det har varit så dåligt med inlägg!
• Det är så att jag har flyttat till en lägenhet i Skärblacka, och jag har inget internet där än. Det är rätt segt utan internet och vet ni vad? Tvn har gått i strejk mot mig också! Det går inte byta kanal utan att tvn slocknar och sänker/höjer man så stängs ljudet av varannan minut, helt galet!


Anyway, that's it, men idag blir det ordentligt med påfyllning här eftersom jag är i skolan. Ni får stå ut med flera inlägg på dagen och inga på kvällen tills jag löst detta..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Bor du själv i lägenheten? Ha det bra.

2010-02-07 @ 12:37:05
URL: http://metrobloggen.se/sannanybom
Postat av: emmi

Svar till Sanna:

Ajemen :)

Detsamma.

2010-02-08 @ 07:39:31
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0