Hej jag lever- inlägg 1

Jag kan inte hålla mig borta från bloggen, så jag måste slänga in ett inlägg hihi!

God morgon på er!
När jag vaknade imorse hade jag dem där dumma omedvetna tankarna- "jag ska söka om, jag behöver inte gå till skolan" och "äsh vi har styling, palla"
What am i talking about?! För det första, jag ska inte söka om, jag orkar inte det.. och för det andra så måste jag gå på stylinglektionerna. Jag är nog ganska galen när jag halvsover. Och när klockan var 8 så tänkte jag att klockan fortfarande var 6, hmm..

Anyway, jag ska till skolan, det blir efter lunch för hur nödvändigt är det att rusa in på stylingen och sätta sig i massagestolarna egentligen?

Btw så blir jag tokig på våran bögrektor som inte tillåter mig att byta klass. Jag får stå ut i Stylist0912A i två och ett halvt år till..

Kommentarer
Postat av: ronja

Har ingo svarat på erat andra mail ?

2010-01-23 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0