God eftermiddag

Jag vaknade för ett tag sen, har hunnit äta och kolla bloggar bara. Jag ska alldeles strax sätta igång att fixa mig för ikväll blir det partaj med bästa b. 
Jag kom hem väldigt sent/tidigt inatt/imorse. Jag var nämligen ute och åkte lite bil, fastnade i en snödriva och fick gå runt och leta efter en spade ganska länge. Jag kom iallafall hem när ögonen stod som i kors runt fem- halv sex, då somnade jag direkt med kläderna på!
Nu ska jag hoppa ut genom mitt fönster och sätta mig för att smälta maten några minuter innan jag måste börja stressa med smink, hår och kläder! och eftersom jag glömde nyårsbilderna jag lovade så får ni outfit och facelook bilder idag istället, för jag kommer säkert se likadan ut haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0