Försov mig, som vanligt..

Jag somnade vid halv tre och vaknade igen vid halv fem av en mardröm, eller inte mardröm riktigt utan mer en panikdröm. Sen kunde jag inte inte somna om förren 20min senare så försov jag mig till sju och missade buss + tåg, lyckat va? Som vanligt. Och jag som hade bestämt med Emelie på Kungsgatan runt halv åtta, fasen!

Men jag ska iallafall till skolan, åker dit efter lunch så mamma lär väl bli galen på mig, ehehh..
Min foundation är slut så jag måste be mamma om pengar till en ny, jag som egentligen bara vill hem efter skolan men äre akut så äre vetni. Nu ska jag sätta igång att fixa mig, men bussen går inte förrän 12.06, typ fyra timmar, haha aeae..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0