,



Första dagen på det nya året, och när man kollar tillbaka på mitt tillstånd igår så förstår man att det resulterade i en bakisdag, haha!
Jag sov till halv sex ikväll och har varit trött och haft huvudvärk osv ända sen dess.. Matlusten är på noll och ändå är jag hungrig hela tiden, galet.
Mitt nyår kunde varit mycket bättre, men det fick ändå ett bra slut när man väl gav vuxenfesten här hemma en chans. Vi drog ju från Jeppe vid tio- halv elva igår och det kändes meningslöst att dra till festen i Blacka eftersom alla andra drog till Vånga då så jag stannade hemma och satt och umgicks med fullisarna som var här. Mankan ramlade ner för trappen och hamnade i en snöhög, Tobbe satt och bögade sig med pappa som självklart gjorde detsamma tillbaka. Robin stod och rappade och mamma satt bara och fnittrade. När jag väl gick och la mig kom Robin in hundra gånger och tjatade om att det fortfarande var fest, pappa sprang runt och frågade om någon ville ha choklad, sen tog han mitt ciggpaket när jag bjöd honom på en cigg (haha?)
Mitt nyår, väldigt kortfattat. Nästa år ska bli så mycket bättre, stor fest och massa bilder.

Jag kom på några nyårslöften igår när jag pratade med Tobbe om det:
• Sköta skolan och ordna upp mina betyg
• Sluta röka
• Träna hårt och regelbundet
• Äta mindre och gå ner 10kg

Kommentarer
Postat av: jenny

du och becca skulle ha kommit till oss ju, åh, hade varit askul!

2010-01-04 @ 19:50:05
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0