Elak virusinfektion

Nu är jag hemma igen, jag satt hos läkaren i över en timme och fick reda på att jag ändå inte kunde göra något åt det eftersom det är ett virus.. Det blev lite känslosamt hos sjuksystern som skulle ta blodprov när jag fick reda på att jag skulle ta både "stick i fingret" och blodprov i armen. Tårarna bara forsade, haha ae gud vad pinsamt, Emmi 16,5år tjuter över ett blodprov.

Nu har jag iallafall fått något gurgelvatten som är bakteriedödande och gör rent slemhinnorna och så Strepsils halstabletter så snart borde det gå över. Svullnaden runt halsen borde gå ner också tycker man, men det är bara att vänta och ta det lugnt. Det blir ingen skola för min del imorgon, feber och sådär lite då och då..

Ja, det är synd om mig! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0