,



Dove Beauty body lotion passar både ansiktet och resten av kroppen. Huden blir mjuk och len och ett stort plus är att den luktar underbart gott!

Gråtfilmer, sorliga som lyckliga. Gråter man i en film visar det bara hur mycket filmen beror en!

Manikyr på långa riktiga naglar är så otroligt fint. Speciellt i fina färger som lyser upp lite i vintermörkret!



LdB body lotion passar verkligen inte till ansiktet eftersom den är så fet. Jag använde den i en vecka och mitt ansikte blev helt förstört av den. Så nejtack till LdB!

Julpynt, en gran och några stjärnor/ljusstakar i fönstrena är mysigt men alla dessa tomtar och vad man nu har i hela huset är för mycket tycker jag. Och är man smart kan man nog räkna ut att detta även gäller påsken- sådantdär ris med fjädrar i är ok men skippa resten!

Vinter och snö är bland det värsta som finns! Det är fint om man kollar ut genom fönstret men man kan inte vara ute längre än 5min innan man fryser ihjäl. Och dessutom blir det iskallt inne också så det enda man kan göra är att bädda ner sig under flera täcken och kolla på film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0