Bio med Becca



Igår var jag och Becca på bio och såg 2012, äntligen! Det var fullt på Avatar på båda föreställningarna så vi tog denna istället. Jag tycker att den var riktigt bra, en riktigt panikfilm haha!
Efter det åkte vi till Macce och kollade på film och sådär. Vi gick hem till Becca vid åtta och sen tog jag halv nio bussen hem och sov till tre/fyra. Men jag är fortfarande trött så jag ska äta, kolla på tv med mammi och sen sova. Imorgon börjar skolan igen och mammi ska ringa till Ingo imorgon. Håll tummarna för att jag får byta klass nu!

Och jag blir så himla sur, hela tiden blandas man in i saker man inte ens har med att göra. Jag är så himla trött på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0