5 minuter med många tankar och funderingar

Nu har jag bestämt mig; min blogg ska inte längre bestå av inlägg som "idag har jag.." och utan bilder. Nej, jag ska ge bloggen ett lyft uppåt. Ni lär märka hur och när men jag ska planera det noga så det blir roligt att besöka min blogg så jag hoppas att ni stannar ett tag till och ser min förändring.

Dock kommer detta inte ske pangboom så jag tar en bloggpaus ett par dagar, låt säga en vecka till och börja med. Jag kanske slänger in ett inlägg då och då, mest för att visa världen att jag lever under denna vecka.
Ni har ju antagligen lagt märke till min fruktansvärda bloggtorka, eller hur? Det ska bli ändring på det så fortsätt kika in men ha överseende med dålig uppdatering och få bilder. Om en vecka kommer ni märka förändring, jag lovar, dock inte hela förändringen, för som sagt, det kan inte ske pangboom.
Det får ta den tid som behövs helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0