06.40

Sikken tur att man är ledig idag, det hade ju inte sett speciellt snyggt ut att somna på lektionerna första dagen efter lovet, right?! Dock börjar nog lärarna bli vana att väcka mig men come on.. Men nog om det. Jag funderar starkt på att dygna helt och hållet eftersom jag ska in till stan om fem och en halv timme. Jag tar en buss vid tolv och tränar i någon timme eller två, jag kan nämligen inte hålla mig längre och Emelie är i skolan! Hon är faktiskt påväg till skolan snart skulle jag tro, haha!

Anyway, jag såg nyss klart på American History X som jag aldrig var inne i hos Becca. Men nu hängde jag med i den och jisses vad jag grät där i slutet! Om ni är lika efter som jag med att se den, tveka inte att ta hem den! Den finns endast ett knapptryck bort, hoho!

Nu är bara frågan: Vad ska jag göra fram till klockan tolv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0