Vänj er vid att jag är en smula bättre än den som hackade min msn!

Jag lyckades ta tillbaka min msn, så nu är den aktiv igen! Happyface, ajemen!
Just nu sitter jag i klassrummet, fick precis rast så ska nog dra ut Linda i snön och röka.
Jag känner mig riktigt duktig för den här lektionen skickade jag in min andra svenska uppgift sen jag började på Plusgymnasiet. Det är bra för att vara mig, jag som aldrig gör någonting på lektionerna. Jag blev väl helt okej nöjd med den, svenska är mitt favoritämne och det som jag har lättast för men jag har på något vis tappat passionen för att skriva..
Men bara för att det blev helt okej så tar vi en cigarett för att fira! :)

Kommentarer
Postat av: Kenny

Med hjälp av mig? :P

2010-02-09 @ 12:02:51
Postat av: emmi

Svar till Kenny:

Tyst nu! (a)

2010-02-09 @ 12:37:26
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/
Postat av: Kenny

Synd & ljuga. Haha. :D

2010-02-09 @ 17:37:44
Postat av: emmi

Svar till Kenny/

Synd att det inte riktigt var som du sa men jaja xD

2010-02-10 @ 15:28:43
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0