Seg uppdatering, right? :(

Hej på er! Mår ni bra? Själv har jag alldeles för mycket drama i mitt liv just nu, ackack..

I lördags blev det lite party hos mig, bilder kommer någon annan dag. Det var helt okej kul. Lite tråkigt med oinbjudet folk och stulna saker bara men det lär väl komma fram vem det var någon gång.. På natten var det läger med alla som sov kvar (inkl. däckade i min soffa, haha), och jag kände mig lite som en mamma, haha aeae. Dagen efter var väl inte lika rolig men det är smällar man får ta och jag var väl inte ensam om det heller.
Skulle dessutom ta ett glas blåbärssoppa på morgonen för att må lite bättre, vad var det i då? - jo vodka. MUMS..
 Alldeles strax ska jag dra mig hemåt, jag har massa disk som väntar från i lördags och en promenad med Becca. Dessutom åkte Moa nyss från stan och ska hämta sina grejer hos mig. Hon får inte sova hos mig den här veckan, sadface, faktiskt! Min partykorv.
Nu ska jag kolla buss och fly från Kimstad. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0