Inlägg 1

Hej på er!
Nu har jag sovit ur rejält, jag vaknade vid halv tre av att Becca ringde, sen somnade jag om igen. Nästa gång jag vaknade ringde jag Heidi och så blev det bråttom till Kimstad pizzeria där vi skulle träffa Tobbe, Macke, Alex, Moa och Ronja för att käka.
På vägen till bussen mötte vi min gamla klassföreståndare Kalle som vi bytte några ord med, ytterst trevligt!
Nu ska jag röra mig ner mot mitt rum för att sedan åka till lägenheten och packa samt städa och diska.
Imorgon blir det först banken med Moa för att hämta ut mitt leg och bankkort, sedan rör vi oss mot stan där det blir shopping och snacka med någon tatuerare.
Detta blir det enda inlägget idag, jag tänkte "börja om på nytt" här, så vi tar det lugnt och sakta.
Imorgon blir det bildbomb från mina galna dagar i lägenheten samt från fester de senaste veckorna, så håll utkik! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0