Hej, jag lever- inlägg 8

God morgon, nu sitter jag i skolan och väntar på första lektionen. Jag är för en gångs skull här, tack vare Moa som fick kämpa som ett djur för att få upp mig imorse, ehehh..
Iallafall, det känns inte förjävla kul att vara tillbaka i skolan när jag har haft praktik i en vecka, men that's the way it is.
Happyface dessutom, jag har fått jobb nu äntligen! Så jag jobbade mellan 16.30 och 23.30 i lördags, riktigt nice!
Jag känner mig ganska vuxen faktiskt, flyttat till lägenhet, skaffat jobb och måste ordna allting själv. Galen känsla men det är väl dags att vänja sig nu, fyller ju ändå 17år om några månader! :)

Kommentarer
Postat av: Hassel

starkt o skaffa sig en egen lägenhet. Jag bär knappt bort mina egna saker hemma xD

2010-02-14 @ 20:47:12
Postat av: emmi

Svar till Hassel:

Haha, men det gjorde inte jag heller hemma, men nu måste man ju, nu finns det ju ingen mamma som gör något, haha! :D

2010-02-15 @ 13:34:08
URL: http://emelievictoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0