Trevlig kväll såhär i julstöket

Min dag har faktiskt varit helt ok. Den började med en försening på 1,5 timme då jag kom iväg till skolan tillslut, där bjöds det på macka och Björn-sång. Sedan sa man hejdå till alla fina innan jag åkte hem till Moa och åt lite frukost med dem. Moa lyckades övertala mig till att ha lite mys hos mig, så Ponta, Macke, Heidi, Tobbe, Moa och jag satt och spelade sällskapsspel. När herrskapet hade gått tittade vi på Sandor/Slash/Ida och nu har vi (dvs. jag, Moa och Tobbe) precis lagt oss. De sover nog redan till och med.

I hate this, i hate this, i hate this. I didn't mean to hurt you, there ain't no reason things are this way. They just are and i'm really sorry.. Merry x-mas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0