Nattinlägg

Jag har suttit och kikat runt lite här och var på internet nu i två timmar och jag vet vad jag ska göra med mig själv nu. Ska dra på en ännu striktare "diet" nu efter jul, jag tänker inte göra släkten upprörd så jag ska äta en massa julmat och sedan drar jag igång med enbart sallad/frukt och en jvla massa träning. Håret ska jag färga ljusare, eller dra i en rödare ton med lite ljusare slingor. Dags att ta sig upp från soffan och göra någonting åt mitt liv.

Nu ska jag krypa ner i soffan här hos mammi, jag får ju öppna julklapparna mycket fortare då, hihi. Puss ♥


Sjukt smala. Sjukt snygga.


Kommentarer
Postat av: alexandra

du är smal och jättesnygg! :c

2010-12-24 @ 11:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0