Jag är pank och trött på julen innan den ens börjat



Mina sista pengar gick åt till en kaffebryggare. Välbehövligt men tråkigt inköp, haha! Julen ruinerar mig totalt.
Jag var även på Arbetsförmedlingen idag, det gick inget vidare och inga framsteg gjordes det heller. Får se hur jag löser detta, ska prata med Micke&Fuat och se om de kan hjälpa mig med en intresseansökan eller ett CV.
Imorgon är det julavslutning på skolan, ska antagligen göra ett pepparkakshus med Henrik. Det ska bli så otroligt skönt med lov. Då ska jag planera min tid väl och fixa läxor som hänger efter, dessutom ska jag ha gott om "ta-hand-om-mig-själv-dagar" vilket behövs just nu, jag är helt förstörd.

Kommentarer
Postat av: Carin

trevligt med ett pepparkakshus :))

och så kan du ju vara med mig nån dag :)

2010-12-21 @ 21:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0