Ett snabbt inlägg

Nu har mammi gömt min sista cigg någonstans i lägenheten, känns förjvligt. Men då har jag en ifall att, och den blir svår att komma åt dessutom.
Imorgon har jag matteprov, skulle haft två men ger fan upp pluggandet, satt i två timmar i sträck efter skolan och hade fel på hälften av uppgifterna, försökte sedan igen men jag orkar verkligen inte. Ingen motivation alls när jag inte fattar ett dyft av det vi gör. Matematik kan dra åt fanders.
Nu ska jag tönta facebook ett tag till innan jag åker hem till mig. Hej!


Byxorna, love'em! Det blir nästa inköp såfort pengarna rullar in! :)

Kommentarer
Postat av: Ronja

Nice! Vart hittade du dem då? :)

2010-12-14 @ 09:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0