Dagen innan nästa natt blir det nya året

Jag sitter här ensam framför tvn och småkikar lite på Victoria Secret Fashion Show och funderar på hur jag ska vara sminkad och fixad imorgon.
Jag ska ioförsig jobba till 22 men sen blir det att knäppa några cider hemma med familjen och goda vänner till oss och fira in det nya året.
Utanför smälls det raketer för fullt redan. Dixie har som tur är inte visat några tecken på att det vore skrämmande så det är skönt.
Nu ska jag ta tag i disken och städa av lite innan jag flyger in i duschen och sedan förbereder håret med volym master för att få volymen i håret.

Jag hoppas att ni får en fin nyårsafton så hörs vi 2011 igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0