Angående Idol 2010

Eftersom jag, liksom förra året gav upp Idol då jag anser att Svenska folket inte kan rösta, så måste även jag lägga min kommentar angående det hela.

Vid audition tyckte jag om Sebastian, men ändrade mig snabbt då jag fick syn på Olle, hans röst fick mig att smälta. Det höll jag fast vid, tills jag upptäckte hur otrolig Daniel var. Han hade glimten i ögat och sjöng det jag gillar allra bäst, ballader. Jag blev riktigt besviken när han åkte ut och såg vilka andra som fortfarande var kvar. Så jag struntade fullständigt i Idol men gav ändå finalen en chans. Och det var ju uppenbart att Jay skulle stå där redan från första stund, men Minnah? Hmm, åkte inte hon ut..? Whatever, jag, liksom resten av Sverige, visste nog redan från första stund att Jay Smith skulle vara 2010's vinnare av Idol. Men hade jag fått bestämma så hade Daniel och Olle stått mot varandra i final. Och för att gå från en punkt till en annan; Vinnarlåten, inte ens bra, varken låten eller Jay på att sjunga den.


Daniel ♥
Btw, om ni inte visste det så ska jag och Daniel gifta oss. Han vet bara inte om det än dock..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0