20 december 2010

Jag blir arg på min kusin som bara dissar. Jag är arg på allt och alla just nu. Vänner hit och vänner dit. Yeah right, in my ass.

Efter skolan, alltså om en halvtimme, ska jag ner till stan och köpa present till mamma&pappa och Emil, sen till AF om det är öppet och sen vidare till Ingelsta för att köpa byxor och förhoppningsvis en tröja av något slag.
På onsdag är det julavslutning, torsdag blir det uppesittarkvällen och på fredag är det julafton. Jag måste hem och fila på en text som måste bli klar till den 25:e, och till råga på allt så har jag meterhöga skoluppgifter och prov. Kill me. Please.

Btw, jag har inte sovit inatt, hur ska detta sluta..?


Kommentarer
Postat av: becca

uppesittarkväll med? :p

2010-12-20 @ 18:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0