10 december 2010

Sitter i skolan och väntar på att få lunchrast, dock blir det inte mycket till lunch för min del, går på diet så har med mig soppa. Nu ska jag fan bli smal, that's it!
Förövrigt så förstår jag ingenting av fallet vi jobbar med nu, så provet lär gå bra. Prov, prov, prov, inlämningar, redovisningar, aah jag orkar inte mer! Jag är extremt skoltrött, igen. Skönt med fredag iallafall, dags att ta nya tag i helgen. Ikväll väntar Idolfinalen och stök i lägenheten, imorgon jobbar jag och på söndag ska jag hem och fixa lite kosing.

Nu vet jag iallafall vad jag ska köpa till mammi och pappa i julklapp, efter det återstår bara en julklapp sen är jag klar med det och slipper millånga köer!


Gammal bild, Becca och jag lekte fotografer 2008.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0