The Stepfather

Jag tycker inte att det görs så många bra filmer nu för tiden, ja förutom Dear John såklart. Men äntligen har jag hittat en nyare film att tipsa er om, nämligen The Stepfather. En psykisk thriller där spänningen är på topp rakt igenom. Verkligen en film att rekomendera när ni, mina lagliga läsare ska springa till videobutiken för att hyra film till helgen! Eller så rusar ni bara in på Kungsvideo (aka My way på Kungsgatan i Norrköping) så plockar jag fram en riktigt bra film åt er! Haha.

Jag känner att det blir en aning mycket filmtips i bloggen, men jag är mycket av en filmmänniska så ni får stå ut faktiskt!
Imorgon kör vi på en hiss&diss. Ni längtar, jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0