Ond cirkel

Jag har sovit tre timmar av 36 timmar, och jag är inte trött än. Jag orkar inte med det här. Jag skulle ge allt för sömnpiller just nu.
Idag var jag på Skänningemarknad, inköpet blev: parfym, plånbok, 14 filmer, nagellack, ramar, present till Tobbe, tre sovtröjor och en HIM-flagga. Efter det sov jag två timmar innan jag åkte till Moa för att fira Tobbe som fyllt nitton år nu, stort grattis! Vi tittade på två bra filmer och nu har jag precis sett klart Remember me. Inte alls så bra som jag hade förväntat mig. Jag gillade den inte.

Jag hittade Snurre, våran enormt stora katt som varit borta i ett år, en månad och en dag imorse. Han är kåt och jagar Ronja. Han har lagt revir i mitt rum så det stinker. Imorgon tänker jag tömma mitt rum, nu har jag en sjukt stor anledning till att verkligen börja.
Nu ska jag lägga mig i soffan och se om jag kan lyckas somna framför Disney Channel eller en bra film på datorn.
God morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0