Oj vilken galenskap!

Kom hem från Heidi för en stund sedan, var där och åt middag som Heidis mor lagade, det blev även en bra thriller och lite kortspel som jag förövrigt failade totalt på.
Igår åkte vi till Moas mormors land och övernattade. Jag var nog ganska tråkig eftersom min mage leker med mig nu för tiden. Jag somnade tidigt och vaknade skapligt för att väcka sjusovarna.

Imorgon blir det tömma rummet och jobbet vid 17, sen hem och sova för på lördag ska jag upp tidigt och kanske fika med Johanna (inkl. Ronja om hon kan) sen är det kalas hos Jesper Karlsson som jag ska kika in hos och iallafall gratta. Dricker inte så mycket längre eftersom jag inte ser något nöje i det hela.
Men nu ska jag iallafall dregla på kudden lite för imorgon får jag även reda på om jag kom in på gymnasiet! Natti ♥

Kommentarer
Postat av: h

håller tummarna för dig, de vet du! ;) <3. inte ser ngt nöje i det hela? bitter-fit*a!!! :P ahahaha neråå bara skoja men emmi för fan skärp dig nu, DANSA ÄR KUL MEN VI FÖRDERAR ATT SUPA!

2010-08-13 @ 03:42:04
URL: http://unknownemergency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0