Känner mig som en zombie

Hela veckan har jag gått upp mellan 5-6 och sen gått i skolan mellan 8.30 till ca. 15. Igår slutade jag 14, sprang en sväng på stan innan det var dags för jobb mellan 17 och 00. Gick upp skapligt idag och fick jobba extra 15-00. Stressade på som en galning eftersom det var någon bilgrej hela kungsgatan, 40 000pers samlade hörde jag rykten om, fullt ös medvetslös.
 Imorgon ska jag upp skapligt för att färga håret och sätta i löshår, vilket bästa Ronjis gör. Framåt kvällen ska jag endast ta det lugnt och sova tidigt för att inte vara ett vrak i skolan på måndag. Hej zombie.

Mina helger skiljer sig ganska mycket från alla andra ungdomars. Jag stressar livet ur mig medan alla andra super skallen av sig, kalas!

Tråkigt inlägg, jag vet. Men det finns inte så mycket roligt att berätta tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0