Ingen rubrik.

Igår satte Ronja i hårförlängning på mig. Mitt riktiga hår är svart, löshåret är brunt. Fail 1. Det gick inte färga löshåret, la ut onödiga pengar. Fail 2. Mitt hår ser ut som något katten släpat in. Inte ok.

Nästa helg kanske jag piercar mig, om jag vågar. Nästa månad tatuerar jag mig, förhoppningsvis. Positivt.

Min mobil är cp och har inget batteri även fast jag laddat den i 12 timmar. (ja, det stod att den laddar)

Min älsklingstavla har tagit slut, precis nu när jag skulle köpa den.

Jag har otur som in i helvete just nu så jag får svära. F*N H*LV*T*S J*VL* H*OR*! (nej, det kändes inte bättre)

Med min otur lär jag väl få vänta ett halvår innan jag får tid på ungdomsmottagningen också. Dyngkul.

Nu ska jag svära 100 gånger till den där Gud, sen ska jag sova. Lär väl drömma en mardröm.. God natt och sov gott hörrni.


Kommentarer
Postat av: Ronja

Det är väldigt väldigt fult att svära Emmisötisen!

Och ja, klart du vågar pierca dig! (:

2010-08-30 @ 23:56:03
Postat av: heidi

call me if u need to talk, be here for u. <3

2010-08-31 @ 15:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0