Första skoldagen avklarad!

Jodå, trots för lite sömn och för mycket klädstress imorse så kom jag iväg till skolan, till och med för tidigt så jag fick vänta på åbygrabbarna i 25 minuter. När vi efter en timme fick gå gick vi ner till Coffee och slappade ett tag innan jag tog bussen hem.
Snart ska jag iväg och käka fetmat med Heidi och prata lite. Ganska behövligt, snacket alltså. Dessutom åt jag ju inte fetmat igår när det var söndag. Sista dagen med pizza nu, ska dra igång träningen såfort jag kommit in i skolans rutiner igen. Citerar Ronja "Nu ska vi träna din fläskpadda!" Haha roligaste må jag säga, dock var det ju typ ett halvår sedan det sas men ack vad roligt det var.

Ikväll taggar jag övernattning i gangsteråby med min gangsterkusin. Börjar 8.30 imorgon, slutar vid tre!
Jag är dyngglad, jag vet inte varför, haha. Men skolan verkar fett nice och personerna verkar lätta, dock är hela bunten datanördar, aja blir väl till o lira wow så jag hänger med i snacket, just nu har jag noll koll, heheheheheh, LOL. (did you get the point of my heheheh lol?) Ae, inte jag heller. HÄHÄHÄHÄ hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0