Föll ner i fällan, ajaj!

Jag har ont i magen, och det på grund av den där dumma, dumma yoghurten mammi hade köpt hem. Jag vet ju att jag inte får äta mjölk för min mage. Jag vet det så väl och jag har ju klarat det så bra! Nu är det som det är, min mage värker och yoghurten står säkert med ett stort hånflin i kylskåpet "Haha Emmi, haha" tänker den.

Frågan är om jag borde skylla på min kära mor som köpt hem min favorityoghurt när hon mycket väl vet att jag inte kan äta det, eller om jag borde skylla på mig själv och min dumma klåfingrighet. Ack så svårt men jag väljer nog att skylla på mamma.

På tal om annat så borde ni se den här videon, hohoho vad kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0