En plats kvar!

Titt på fan, god morgon!
Jag har varit vaken i en och en halv timme utan att ha behövt dygna, bra va? Jag sitter just nu och smaskar på en macka alá Emmi, mums!
Kan ni, mina kära läsare, hålla tummarna för mig nu i en timme? Håll tummarna för att ingen tar den allra sista platsen till det gymnasie jag vill gå. En plats och det är en hel timme kvar tills vi kan prata med dem. EN PLATS! Den är min, min, min, min, MIIIIIN!!!
Nej, nu går det överstyr, håll tummarna så hörs vi kanske senare och då får vi se om jag fick platsen!

Ps. Se inte The lovely bones (aka Flickan från ovan at Swedish) inte sevärd alls tycker jag, och ni brukar ju gilla min filmsmak, right? Ds.

Kommentarer
Postat av: Rl

håller tummarna och hoppas

2010-08-11 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0