Augustifesten, fredag

Idag fick jag sluta tidigare för att kunna se lite band och sådär. Efter fyra av sju timmar på jobbet, rusade jag ner till torget för att hinna se Kalle Baah. Efter att ha käkat på donken och träffat lite fint folk satte vi oss (Ronja, Kenny och jag) på Hotell Hörnan där jag drack en iskall Heineken. Priset förvånadade mig dock.. 109kr för en öl!? EN ÖL FÖR 109 SVENSKA RIKSDALER! Hujedamig. Krogen kommer ruinera mig, det känner jag det.
Nu ska jag titta på en av mina favoritfilmer, Eastern Promises, där världens sexigaste man är med, Viggo Mortensen. Där har han även en läcker brytning på ryska, grr.. Det och engelska (brittiska?) är det mest ljuvliga i mina öron.

Imorgon hoppas jag på en förmiddag med bästa mammi i stan, kanske en lunch också? Jag älskar min mamma, bara så att ni vet alltså. ♥



Kommentarer
Postat av: Carin

älskar dig med <3

2010-08-21 @ 10:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0