Veckan och sådär..

Jag har legat och kollat på film med mammi fram till nu, vi såg Game Plan, helt ok film!
Idag har jag klarat av en skoldag, eller uppriktigt sagt, jag gick när det var 30min kvar eftersom vi inte hade material till uppgiften. Åkte därefter och köpte en mixer med mammi, så jag kan göra mina smoothies.
Jag tänkte berätta lite vad som händer i veckan, utöver mitt skolschema.
Tisdag: Träna
Onsdag: Träna, kanske träffa Moa?.. eller Öppet hus på skolan (om jag måste delta) är inte direkt sugen på någonting där det handlar om att träffa folk egentligen.. Vi får se med den här dagen!
Torsdag: Sola med mammi
Fredag: Träna, hemmakväll
Lördag: Hemmakväll + promenad (kanske pilates)
Söndag: Ta-hand-om-mig-själv-dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0