Vad ska man ha för rubrik..?!

Hej hörrni! Jag vaknade för lite över en timme sen, herregud. Allt bara för att jag drömde en så spännande dröm inte vägrade öppna ögonen vid tio. Jag skulle ha tränat på gymmet idag, men det får bli en träningskväll hemma. Jag skulle även ha träffat Moa men jag valde att strunta i det, pga anledningar mellan oss.
Gymmet svänger jag förbi efter skolan imorgon. Jag har/är ju sjuk så jag har inte kunnat träna på två veckor men nu när jag märkt att jag inte blivit friskare tänker jag göra det iallafall.
Jag gick in och läste gaybloggen (Amirs blogg) och såg att han gått ner 11kg på 4 veckor, (utan gym). Det är vad jag vill gå ner överhuvudtaget, så jag kör hans sätt nu så får vi se vart det leder. Förhoppningsvis är jag smal till sommaren! Yeha! :)


Senare ska jag även göra klart designen, om jag hinner. Vi får se hur det blir men det är verkligen viktigt, den ser ut som något katten släpat in för tillfället. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0