Trött som atten!

Jag är hemma, och har varit det i ungefär en timme. Vid åtta åkte jag till Becca och lite senare gick vi bort till Macke som hade lite party. Drack ingenting förutom en öl. Duktigt va? Jag känner aldrig för att dricka, ser liksom inte nöjet i det längre.. + att dagen efter är hemsk så det är inte värt det. Men på Valborg, då jvlar! Haha nejdå.
Jag, Moa, Ronja, Becca och Alex körde iallafall smsroulette hos Macke, herregud vilka sms man fick skicka iväg.. och folk tror att jag är seriös? Det är illa.. Sms som "Det sägs att du är en analtagare!" "Kom och rid med mig imorgon? :)" och "Vill du se mina nya underkläder? ;)" Jag menar come on.. helt plötsligt till folk man knappt pratar med.. Haha!
Nu ska jag iallafall krypa ner i sängen och lyssna på lite fin musik, så som Nordman och Magnus Weideskog.
Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Ronja

Det får vi göra om! ;)

2010-04-25 @ 12:10:49
URL: http://mezmerizethesimpleminded.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0