thaimat och massa mys

Nu är jag hemma igen, åkte ju till stan med mammi och handlade lite till mig, och självklart skulle mammi handla mat och grejer också. Ni får se vad jag köpte senare, om ni är intresserade alltså? Det var iallafall en outfit till imorgon, dock har jag inte bra skor, men det spelar väl ingen större roll egentligen, brukar inte bry mig så himla mycket. Haha.
På vägen hem köpte vi med oss thaimat till oss + pappa, starkt och sjukt mättande, känns nästan som att jag ska spy nu, usch. Men gott var det iallafall. Och så pratade vi även om hur Sverige är, jag skulle vilja rösta, då skulle jag rösta på SD tror jag. Nog med det, Paow var ju inte direkt poppis när hon skrev sådant, haha!
Nu ska jag sola och duscha med scrub, ansiktsmask och massa annat mysigt!

Kommentarer
Postat av: ronja

Klart du måste visa vad du köpt! intresserad

2010-04-29 @ 17:40:40
Postat av: jenny

var god uppge följande:

skostorlek

önskad färg

önskad form

-||- modell m.m.



om det finns intresse av att

låna skor av Jennygirl (om jag

har något som kan tänkas duga)

2010-04-29 @ 19:21:03
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/
Postat av: jenny

vid intresse av "lånesko" från

- Jennys Garderob AB -

var god uppge följande:



skostorlek

önskad modell

önskad färg m.m.

2010-04-29 @ 19:23:49
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/
Postat av: jenny

VAFAN skickade första, stod att kommentaren inte kom fram och kollade men kunde inte se någon som helst kommentar från mig. Skickade andra allt och lite till var på plats...........

2010-04-29 @ 19:25:32
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0