Skärtorsdag

Hej på er!
Jag vaknade runt tolv idag. Nicke sov hos mig inatt eftersom han inte kom hem.
Jag har enbart hunnit göra en smoothie och en uppdatering här, inte ok.
Jag skulle ha tränat med Emelie vid tolv men eftersom Nicke sov här så ville jag inte slita upp honom som var bakfull och grejer.. Jag åker in och tränar senare ikväll istället. Först måste jag laga mat åt pappa och vara hemma ett tag medan han hämtar Maja på dagis.
Om några timmar blir det bildbomb, jag rensade nämligen mobilen igår så jag har bilder från sum'-09 till wint'-10 som ni ska få ta del av. Dessutom kommer 1-3 videos också, så kika in senare sweeties!

Kommentarer
Postat av: jenny

Okey.. har inte en aning om vad det är för videos du ska lägga upp, men helt ärligt emelie. inga på mig, okey? hah



2010-04-01 @ 23:34:32
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0