regnig kväll detta

Jag tog en liten tupplur efter skolan idag, inte bra eftersom jag har matteprov på torsdag och inte har börjat på kapitlet än.. Dessutom är det procent och det är någonting jag verkligen har svårt för, alltså det där med bråk grejerna man ska omvandla och förkorta. Haha vet inte ens om jag snackar om rätt grej nu!
Iallafall, jag vet inte hur jag ska lyckas somna, men jag måste göra det snart för att vara utvilad till Nationella i engelska imorgon, tre timmars lektion 9-12. Hur kul? - Inte ett dugg om ni frågar mig.. Jag tänkte iallafall dra ner på stan efter och kika efter en tröja till Valborg.
Nu ska jag gå ut i regnet och ta en lungtorped och sen blir det sängen för min del. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0