Punkt punkt

Jag mår inget bra, varken psykiskt eller fysiskt. Jag vet inte vad som har slagit till i mig, men jag ser saker som jag har varit blind för innan. Det kan vara hallucinationer, om man kan ha sådant i det "inre"? Jag vet inte vad jag snackar om. Jag tänker lägga mig i sängen och kolla på OC nu iallafall, senare drar jag bort till lägenheten och sover där tror jag. Jag behöver lite tid för mig själv och därför kommer jag heller inte uppdatera mer förrän jag känner mig lite mer glad(?!), för som sagt, jag mår inget bra.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Emelie kan få dig på bra humör, någon dag kommer och översakar och tar med mig något gott (:

För en ledsen Emmi är inget vi gillar..



<3

2010-04-10 @ 18:14:16
Postat av: Anonym

Emmibus :(<3 Jag saknar dig

2010-04-10 @ 19:26:34
Postat av: carin

Älskar dig gumman

2010-04-10 @ 23:23:41
Postat av: jenny

oj, ska vi slå samman? :(

saker och ting är upp och ner och helt

fel för mig nu med. särskilt psykiskt

2010-04-11 @ 03:29:48
URL: http://jennyycarlsson.blogg.se/
Postat av: moa

säger som emelie, ledsen emmi gillar vi inte, du vet juhur lätt jag gråter för dig min vän, :( haha xD puss

2010-04-11 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0