Mitt internet strulade igår så diggar och dissar- listan kommer nu istället!

Solarium så man kan hålla sig brun året runt eller bara bygga grundbrännan innan sommaren så man kan få chans att få den där snygga brännan i sommar!
Smoothie, så underbart gott och dessutom nyttigt om du har i rätt saker i rätt mängder! Dessutom är det en sommarkänsla över den så det är perfekt att inviga vårvädret med en smoothie på morgonen.
Gym. Jag bara måste sätta det på diggarlistan. Att gymma är bland det bästa som finns. Jag skulle vilja vara på gymmet varje dag, men det är ju så jobbigt att alltid behöva ta pendeln till stan för att gymma. Men tillbaka till själva gymmet. Att träna är verkligen bra för alla, för de som vill gå ner i vikt, bygga muskler eller bara hålla sig i form, dvs för hälsan. Gymmets maskiner ska hjälpa mig med sommarkroppen nu, wihu!
Pendeln som ersatte bussarna är det sämsta kommunen har gjort. Det är alltid något fel på den, och förseningar slipper man aldrig. Så för min del är det nej tack till pendeln!

• Vind, blask och lera. Behöver jag säga mer?
• Onyttig mat går oftast fortare och är något som alltid blir då man har en hektisk dag. Ändå undrar folk varför de går upp i vikt. Det är lätt att en dag beställa pizza, köpa mcdonald's eller fritera lite pomme och ta kall sås till. Dock är detta något som man lätt fastnar i och ett undantag kan lätt bli en vana. Vad är det fina med onyttigt som man sedan ser på sin kropp? Onyttigt är gott, men nyttigt är godare. Så verkligen nej tack till onyttigt, även fast det frestar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0