Lite kommentarsvar! (kan inte printa så det får bli som det blir. jag har fått klagomål om att jag är dålig på att svara på era kommentarer så jag ska bättra mig)

Skrivet av: Jenny
Kan inte en katt heta Åke efter mig? (a)
Och en Charlie efter diG? HEhehehH
Svar: Hahah det är fortfarande du som är Charlie! och Åke :D Men Charlie är sött, men Åke? HAHAH det är fint på dig, men... en katt? :o Hahah gullunge! Jag saknar dig!
Skrivet av: Ronja
Några udda namn tycker jag! :)
Kan skriva några som jag tycker är finfina :)
Estelle, Shiloh, Ozzy, Lizzy, Charlie, Nanok, Ailak, Vega.
Det är några jag tycker är fina :)
Saknar dig, kram!
Svar: Det är roligt med udda namn, alla var fina, fast Charlie, Ailak, Estelle och Vega tyckte jag verkligen om. Vi får se hur många som är pojkar samt flickor och när de fått sitt "riktiga" utseende vad som passar in på just kissen som ska döpas.
Puss!
Skrivet av: Sandra André
Vad Fin Dixie är, så lik som bror Dexter som vi har.
Mvh
/Sandra i Visby
Svar: Ja, hon har blivit riktigt fin faktiskt, och hon är hur sprallig och glad som helst, haha!
Vad kul förresten att du hittat hit, hoppas att allt är bra med dig och Dexter. Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0