kan du se, hur jag ber om hopp? mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler

du sa att du älska' mig, sa att du har mig kär
ord är bara ord, och prata är något du kan
jag hör vad du säger, men jag undrar om du är sann.

kan du se, det jag ser?
kan du se, att jag har mycket mer, än vad jag ger
kan du se, hur jag ber om hopp
mina sömnlösa nätter, dom blir bara fler och fler


någon gång, någonstans
är jag över dig
har glömt allt, att du fanns
kommer att glömma
jag ska sluta drömma


Det är sådana här kvällar som jag hatar. När jag ligger här och musiken tyst och försiktigt sjunger ut sina opassande men ändå så passande texter medan jag försöker sova. Texterna som får mig att tänka tillbaka, sakna och önska. Hur länge ska det nöta? Jag vill inte falla tillbaka, samtidigt som jag vill det. Men jag har insett att det bara var tomt snack så det bästa är att glömma. Jag ska glömma. Jag orkar inte med detta mer.
Nu ska jag verkligen försöka sova, god natt!

Kommentarer
Postat av: heidi

im right here n´my darling

2010-04-22 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0